+48 723-902-093 kontakt@pomocitonline.pl

Pytania i odpowiedzi

Jakie usługi świadczymy?

Świadczymy usługi wsparcia informatycznego, doradczego w zakresie informatyki, technologii oraz sprzętu za pośrednictwem internetu – online. Są to wszelkiego rodzaju problemu aplikacji, komputerów, drukarek i urządzeń peryferyjnych, które można rozwiązać zdalnie. W związku z tym, że usługa jest świadczona zdalnie, nie są doliczane żadne koszty przesyłek ani dostaw.

Jak przebiega cały proces?

Wszystko rozpoczyna sie zainicjowanym połączeniem do konsultanta, który podczas rozmowy z klientem ocenia czy problem da się rozwiązać zdanie czy też nie. Po ocenie problemu oraz możliwości jego rozwiązania, zostaje przedstawiona indywidualna oferta i przesłany za pośrednictwem e-mail link do szybkiej płatności za pośrednictwem serwisu DotPay – rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl. Po wykonaniu płatności następuje zdalne połączenie i rozwiązywanie problemu.

Kto realizuje dla Państwa usługę?

Usługę pomocy informatycznej świadczy firma Availability Karol Pietraszek, której dane kontaktowe oraz NIP firmy znajdują się w zakładce kontakt.

Dlaczego jest to bezpieczne?

Zdalne połączenie  konsultanta z Twoim komputerem jest tak samo bezpieczne jak np. logowanie się do banku. Połączenie jest szyfrowane, dostęp do Twojego komputera możliwy jest tylko i wyłącznie w momencie kiedy wyrazisz na to zgodę. Możesz zakończyć połączenie w dowolnym momencie.

1. Podczas całej naprawy zdalnej widzą Państwo co robi konsultant. Cały proces naprawy komputera może być przez Państwa obserwowany, a samo połączenie w dowolnym momencie przerwane.

2. Konsultant nie ma możliwości wznowienia połączenia zdalnego bez ponownego podania przez Klienta hasła, które przy każdym uruchomieniu programu zmienia się.

3. Podczas naprawy Klient może poprosić o utrzymanie kontaktu telefonicznego i wyjaśniania kolejnych kroków naprawy.

Co, jeśli problem nie zostanie rozwiązany?

Prosimy się nie obawiać, jeżeli problem okaże się nie do rozwiązania zdalnego, zwrócimy zapłacone pieniądze. Świadczymy usługi uczcicie i nie jest naszym celem ani zadaniem oszukiwanie Klientów. Wszystko obywa się podczas rozmowy telefonicznej, podczas której ustalamy wszystkie szczegóły. Usługi są świadczone bezpośrednio podczas rozmowy, bądź termin świadczenia usługi jest ustalany indywidualnie.

Jakie są metody płatności?

Podczas romowy z konsultantem ustalana jest kwota usługi. Po jej zaakceptowaniu zostanie wygenerowany i przesłany link do płatności. Możliwe sposoby płatności to: mTransfer, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO, Przelew24, Pekao24Przelew, Płać z ING, Millenium – Płatności Internetowe, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Citi Handlowy, R-Przelew, Pay Way Toyota Bank, Płać z BOŚ, eurobank – płatność online, Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC, Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe, Płacę z Idea Bank, Płace z PBS, Pocztowy24, Płacę z Orange, Blik, Banki Spółdzielcze, Płacę z Plus Bank, Getin Bank PBL, Noble Pay, Idea Cloud, EnveloBank, Volkswagen Bank direct, TrustPay, Credit Adricole PBL, BGŻ BNP Paribas, Nest Bank, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, eSKOK, PayPal.

Realizacja usługi, reklamacje

Usługa zdalnego wsparcia informatycznego jest realizowana za pośrednictwem internetu i jest usługa wykonywaną on-line. Klient nie ponosi żadnych kosztów dojazdów ani dostaw – bo ich po prostu nie ma. Usługa realizowana jest w zależności od preferencji kienta, od razu bądź w uzgodnionym terminie. W przypadku nierozwiązania problemu, a wykonania przez klienta zapłaty – zostanie ona w całości zwrócona. Każdorazowo przy zapłace wystawiany jest dokument Faktura VAT, która jest potwierdzeniem realizacji usługi.Reklamacje są realizowane na bieżąco – odpowiedź odnośnie reklamacji jest wysyłana tego samego dnia, którego reklamacja była zgłoszona. Jeżeli reklamacja jest zasadna pieniądze wysyłane są z powrotem w ciągu 3 dni roboczych.

Jak przebiega cały proces?

Wszystko rozpoczyna sie zainicjowanym połączeniem do konsultanta, który podczas rozmowy z klientem ocenia czy problem da się rozwiązać zdanie czy też nie. Po ocenie problemu oraz możliwości jego rozwiązania, zostaje przedstawiona indywidualna oferta i przesłany za pośrednictwem e-mail link do szybkiej płatności za pośrednictwem serwisu DotPay – rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl. Po wykonaniu płatności następuje zdalne połączenie i rozwiązywanie problemu.